• Aktivní komunikace se zákazníky – e-mailem i telefonicky
• Přijímání a zpracování servisních požadavků (záručních i pozáručních)
• Vedení a správa administrativy servisních případů
• Příprava cenových nabídek a řešení individuálních požadavků zákazníků
• Organizace výjezdů servisních techniků a zajištění hladkého průběhu zakázek
• SŠ vzdělání technického směru (ideálně strojírenství)
• Znalost technické dokumentace (čtení výkresů)
• Dobré komunikační schopnosti a samostatnost
• Umíš si poradit v MS Office, SAP výhodou
• ŘP sk. B je fajn, ale ne nutnost
• Hledáme parťáka, který se nebojí učit novým věcem a táhne s týmem za jeden provaz
• Odpovídající mzdu podle zkušeností a výsledků
• Speciální odměny (vánoční, čtvrtletní apod.)
• Stravenkový příspěvek
• 25 dní dovolené
• Možnosti kariérního růstu a odborného vzdělávání
• Pracovní doba: PO–PÁ od 7:00 do 15:30 ⏰
• Přátelský tým a neformální atmosféra
• Firemní akce – protože i práce může být zábava (sportovní den, vánoční večírek atd.)
• Nástup možný ihned!
Zaujala Tě tato příležitost? Neváhej a pošli nám svůj životopis – těšíme se na TEBE!