Pracovní náplň:
aktivní vyhledávání vhodných kandidátů na určené pracovní pozice;
vyhodnocení přijatých životopisů;
organizace a samostatné vedení osobních pohovorů s uchazeči o zaměstnání;
testování dovedností kandidátů;
vyhodnocení průběhu výběrového řízení a komunikace s kandidáty;
komunikace s dalšími odděleními
výběr/nábor vhodných kandidátů pro dané pozice;
pravidelný reporting a administrativa v přidělené oblasti;
spolupráce na agendě spojené se zaměstnáváním cizinců;
komunikace s úřady
podpůrná činnost v rámci agendy HR
Praxe a požadavky:
Komunikativní znalost AJ a případně PHIL výhodou;
praxe v oboru personalistika nebo na obdobné pozici ve výrobní společnosti (výhodou)
základní znalost zákoníku práce
uživatelská znalost MS Office;
13.plat, 25 dní dovolené/ rok, hrazené firemní stravování 1 jídlo / směnu, příspěvek na dopravu, Cafeteria
kontakt:prace@cz.gestamp.com