Pro našeho klienta, mezinárodní společnost s dlouholetým působením na českém trhu, hledáme samostatného a proaktivního HR specialistu/tku.
Chcete mít na starosti komplexní HR agendu a dostat prostor být u všeho podstatného – od administrativy přes employer branding až po akce pro zaměstnance? Chcete být součástí rozvoje HR procesů v moderně smýšlejícím prostředí? Pak možná hledáme právě Vás!
Co by bylo náplní Vaší práce?
- vedení kompletní personální administrativy (nástupy, změny, výstupy)
- příprava podkladů pro zpracování mezd a odměn
- správa docházkového systému a interních HR nástrojů
- tvorba pracovních inzerátů a komunikace s pracovními agenturami
- reportování, HR statistiky a analýzy
- spoluvytváření firemní kultury – organizace akcí, účast na veletrzích
- denní kontakt se zaměstnanci a HR podpora napříč týmem
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- pracovní zkušenosti v personální oblasti alespoň 2 roky
- výborné komunikační dovednosti v českém jazyce a komunikativní angličtina
- uživatelská znalost MS Office (hlavně Excel a Word)
- pečlivost, samostatnost, proaktivní přístup
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový paušál
- flexibilní nastavení pracovní doby
- proplacení lístku na MHD
- možnost HO po zaučení