Junior obchodní zástupce – péče o stávající zákazníky Praha

← zpět na přehled pozic
Okres:
Praha

Popis pozice

pravidelně navštěvovat svěřené B2B zákazníky v Praze a okolí a pečovat o jejich spokojenost
poskytovat technické poradenství a pomáhat s výběrem vhodných materiálů
spolupracovat s kolegy v rámci obchodního týmu, logistiky a zákaznického servisu
aktivně rozvíjet obchodní vztahy a hledat nové možnosti spolupráce u stávajících klientů
reportovat aktivity v CRM systému
monitorovat trh, konkurenci a trendy v oblasti výroby nábytku

Požadavky na uchazeče

Jsme přední dodavatel materiálů pro výrobu nábytku a interiérového vybavení v České republice. Již více než 30 let pomáháme truhlářům, stolařům, interiérovým studím i větším nábytkářským firmám realizovat jejich projekty – od návrhu až po samotnou výrobu. Našim zákazníkům nabízíme široké produktové portfolio, technickou podporu, logistické zázemí i profesionální přístup.
Do našeho obchodního týmu nyní hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Obchodního zástupce pro Prahu a okolí, který bude rozvíjet vztahy s našimi stávajícími zákazníky – truhláři. Nejedná se o akviziční pozici – vaším úkolem bude budovat dlouhodobá partnerství, rozpoznávat potřeby zákazníků a aktivně jim nabízet řešení z našeho sortimentu.
Kromě fixní mzdy vám nabídneme variabilní složku mzdy, smartphone, laptop, služební vůz i k soukromým účelům, 28 dní placeného volna, home office, flexibilní pracovní dobu, příspěvky na stravování, penzijko i volnočasové aktivity formou Cafeterie, volnou ruku při organizaci vlastní práce, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře. Spolupráce na HPP.

máte již alespoň drobné zkušenosti na pozici obchodního zástupce
vzhledem k našemu zaměření je potřeba také technické myšlení
ŘP skupiny B – v autě jste jako ryba ve vodě
dobré komunikační dovednosti a schopnost naslouchat našim zákazníkům

Nabídka

fixní mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
variabilní složka odvíjející se dle vašeho výkonu
roční bonus v hodnotě 2 měsíčních mezd
smartphone, laptop a služební automobil i k soukromým účelům
flexibilní pracovní doba
home office možný 1x týdně
25 dní dovolené
3 sick days
příspěvky na stravování
příspěvky na penzijní připojištění
příspěvky na volnočasové aktivity formou Cafeterie
poskytneme důkladně vypracovaný plán školení našich produktů, systémů i samotné náplně práce
firemní společenské akce a teambuildingy, ať se také pobavíme i mimo práci
smlouva na HPP
nástup možný dle dohody


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
ManpowerGroup s.r.o.
Adresa:
Praha 1
Telefon:
+420 728 275 980
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
Andrea Bolvanová