Aktuálně máme příležitost pro někoho pečlivého a organizačně schopného.
· Zvládáš pojmout velké množství různých úkolů?
· Administrativa Tě jednoduše baví a víš, že je to to, co chceš dělat?
ANO? Pak možná hledáme právě Tebe!
Co Tě čeká a nemine:
· Příprava reportů, administrativní úkoly, zadávání dat do systému
· Příprava podkladů k zaúčtování provozních nákladů
· Administrace objednávkového systému
· Správa autoparku (komunikace se servisy, kontrola knih jízd, fakturace palivových karet)
· Příprava podkladů k poptávkovým a výběrovým řízením
· Kontrola a příprava cestovních příkazů k zaúčtování, digitalizace agendy cestovních příkazů
Co k Tomu budeš potřebovat:
· Navážeme na SŠ/VŠ vzdělání dalším rozvojem
· Praxi na obdobné pozici 1 - 2 roky
· Aj na komunikativní úrovni
· Velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel)
· ŘP sk. B – občas bude potřeba zajet něco vyřídit
Proč pracovat právě u nás:
· Budeš mít stabilní zaměstnání, kde dostaneš důvěru, prostor a samostatnost. Tvé nápady budou vítané
· Naše práce nám dává velký smysl. Denně vidíme, jak našim klientům pomáháme
· Máme přátelský kolektiv, vycházíme si vstříc
· Za skvěle odvedenou práci Tě náležitá odměna nemine
Chceš se do toho pustit s námi? Pokud ano, klikni na tlačítko “odpovědět“, budeme Tě kontaktovat!