Vhodné i pro OZZ.
Hlavní náplní naší práce je ochrana klientů před riziky a vhodné zabezpečení jich i jejich rodiny na základě zdravého a férového finančního poradenství. Prioritou je péče o klienty kanceláře, přidělené a vlastní klienty, finanční poradenství ve všech oblastech a prodej produktů jedničky na trhu - pojišťovny Kooperativy. Nabízíme jak životní a rizikové pojištění, tak majetkové pojištění, pojištění vozidel, DIP a také produkty ČS a.s.. Nejvíce se prodávají běžné účty, úvěry, hypotéky,doplňkové penzijní spořen, nově Investice. Náplní práce je také servis klientům a kvalitní likvidace pojistných událostí, obzvlášť v době sílících živelných událostí.
Co očekáváme od Vás? Umění naslouchat klientům, aktivně řídit a mít chuť pracovat v obchodě a finančnictví.
Přijďte se sami podívat na pracovní zázemí i prima kolegy. Kontakt Dagmar Kohoutová regionální ředitelka -Telefonicky 724 071 302 , e-mailem dkohoutova@koop.cz či Petra Matějková manažerka skupiny 733 619 041 pmatejkova@koop.cz . Kontakt: telefonicky, e-mailem, osobně po předchozí domluvě. Lze kontaktovat i přes sociální sítě FB, Whats up, LinkedIn.
Nabízíme: Hlavní pracovní poměr, zázemí jednoho z nejlepších zaměstnavatelů v ČR, 5 týdnů dovolené + 5 free day + 2 dny charity day; příspěvek na životní pojištění až 3 000 Kč měsíčně, příspěvek na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně; stravenky v hodnotě 160 Kč; přidělený mobil a notebook; kancelář, možnost využití služebního auta; navíc ročně 12 000 Kč do benefitního portálu na zdraví a rekreaci; také maximální slevy až 50% na zaměstnanecké produkty, organizujeme soutěže, teambuildingy a společné akce, zajištěno proškolení, dostatek klientů k oslovení a maximální pomoc v adaptaci. Vhodné i pro zájemce z jiných oborů - intenzivní osobní i nadstandardní finanční podpora až 280 000 Kč v zaškolení po dobu 15 měsíců a to při splnění reálných adaptačních cílů.