Do našeho týmu hledáme pečlivého a samostatného administrativního pracovníka/pracovnici, schopného dobré komunikace se zákazníky a spolupráce s kolegy.
Co bude vaším úkolem?
- Objednávání materiálu a sledování dodávek
- Tvorba cenových nabídek pro zákazníky
- Dohled nad probíhajícími projekty a jejich koordinace
- Komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků
- Spolupráce s ostatními odděleními
Co od vás očekáváme?
- SŠ vzdělání s maturitou (ekonomický či technický obor výhodou)
- Zkušenost s administrativní prací nebo obchodní činností (není podmínkou, ale výhodou)
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel)
- Znalost práce s CAD výhodou
- Organizační schopnosti a samostatnost
- Výborné komunikační dovednosti
Nabízíme
- Stabilní pracovní prostředí v příjemném kolektivu
- Odpovídající cenové ohodnocení
Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - autocad, Práce s PC - základní dovednosti PC, Práce s PC - textový editor (Word), Ekonomika - fakturace