Office manažer/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy Praha

← zpět na přehled pozic
Okres:
Praha

Popis pozice

budete samostatně řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky
nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
dohlížet na deadliny jednatele společnosti
esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu
spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty
zpracovávat příchozí a odchozí poštu
vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení
nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí
zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům
organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční
občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)

Požadavky na uchazeče

Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.
Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti na dané pozici, ovládájí dobře MS Office a mají pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem.
Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným dle dohody.

máte několikaleté zkušenosti s řízením kanceláří v prostředí mezinárodní společnosti
ovládáte češtinu na úrovni rodilého mluvčího
ovládáte pokročilou znalost angličtiny slovem a písmem (budete pravidelně jednat ústně i písemně se zahraniční centrálou společnosti)
máte dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, co máte dělat

Nabídka

fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností
roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
plně hrazený iPhone 15 a laptop
25 dní dovolené
příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
smlouva na HPP
nástup možný dle dohody


NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
ManpowerGroup s.r.o.
Adresa:
Praha 1
Telefon:
+420 728 275 980
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
Andrea Bolvanová