Denní komunikace - s dodavateli (hlavně v angličtině) i s kolegy v týmu (česky, klidně i s vtipem).
Administrativa nákupu - faktury, objednávky, sledování stavu zásob. Bez pečlivosti to nepůjde.
Podpora týmu - nahlédnete do celého procesu zboží - od poptávky až po expedici.
Práce s Excelem - tabulky, přehledy, trocha počítání. Žádný rocket science, ale láska k buňkám se hodí.
Angličtinu na úrovni B2 - domluvíte se po telefonu, napíšete e-mail, a víte, že "lead time" není vedení týmu.
Zkušenost z logistiky nebo nákupu je fajn, není ale nutností.
Excel, spolehlivost, přesnost a chladná hlava i v hektických chvílích.
Zkušenost s vyjednáváním cen a podmínek.
Umění pracovat s daty a analytické myšlení.
Umíte budovat vztahy s dodavateli? Super!
A čím víc milujete ořechy, tím lépe - vážně jich máme nekonečno.
Monžnost občasné práce z domova.
Sleva na firemní produkty.
Kontakt: Košáková Aneta Bc., tel.: 776213863, e-mail: jagosova@svetplodu.cz