Chcete být součástí digitální revoluce v logistice? Zajímá vás obchod, technologie a práce s klienty? Do společnosti TimoCom hledáme Account Managera, který pomůže našim partnerům naplno využít potenciál největší evropské burzy přeprav.
Rád pracujete v kanceláři nebo i z domova? Pozice je flexibilní, nabídneme vám krásné kanceláře v Ústí nad Labem, zároveň pokud jste z daleka, po zaučení je možnost do kanceláře jezdit 1/14 dní.
Co bude Vaší pracovní náplní?
- Přijímat a zpracovávat poptávky na rozhraní od stávajících a potenciálních zákazníků
- Vyjednávat podmínky i smlouvy - převážně po telefonu
- Vypracovávat obchodní iniciativy, které pomohou dosáhnout stanovených cílů
- Rozšiřovat, zvyšovat a monitorovat využití rozhraní u stávajících zákazníků
- Akvizice nových příležitostích - převážně u stávajících zákazníků - nabídka dalších možností a služeb
- Zkušenosti v obchodu a s akviziční činností nebo zkušenosti v logistice a obchodní duch
- Domluvíte se bez problému anglicky - B2 (komunikace s mateřskou centrálou při vyřizování poptávek zákazníkům - na denní bázi)
- Dokážete vyjednávat a máte dobré komunikační dovednosti
- Prezentační dovednosti
- Přesah do IT je výhodou! (API rozhraní pro logistické a distribuční společnosti)
- Možnost HO
- Řada teambuildingů a firemních akcí
- Worktation - až 120 dní v roce můžeš pracovat klidně i ze zahraničí!
- Propracovaný systém vzdělávání a kurzů
- Systém vzdělávání a zlepšování se v AJ
- 30 dní dovolené + 2 dny sick day
- Multisport karta
- příspěvek na penzijko
- stravenkový paušál