Pracovní náplň: budete nastavovat a vyhodnocovat prodejní plány svého týmu, odpovídat za plnění obchodních cílů ve svěřené oblasti, vyhledávat a vybírat nové dodavatele ve spolupráci se svým týmem, pravidelně navštěvovat dodavatele (primárně v zahraničí), sjednávat ceny, dodací a platební podmínky, v případě potřeby budete provádět kontroly stavu objednávek, poptávek u dodavatele, monitorovat lhůty a pokrok svěřených projektů a požadovaných cenových nabídek, v rámci řešení projektů budete spolupracovat s obchodním, technickým a prodejním oddělením, komunikovat s dodavateli při řešení reklamačních řízení
Požadujeme: min. SŠ s maturitou, komunikativní znalost německého jazyka slovem i písmem (své CV nám zasílejte prosím v NJ jazyce), zkušenosti s vedením týmu, výborné komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti, znalost výkresové dokumentace - výhodou, MS Office (Excel, Word, PowerPoint), ŘP sk. B, zájem učit se nové věci, samostatnost, logické myšlení
Nabízíme: práci na HPP ve stabilní dynamicky se rozvíjející společnosti, motivační finanční ohodnocení, zaučení a dlouhodobé zaměstnání, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, 25 dní dovolené, firemní akce).
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B