- administrativní činnost - zpracování smluv do CRM sytému, evidence a aktualizace dat
- příjem telefonických hovorů a komunikace s našimi stálými klienty - nejedná se o aktivní navolávání
- vyřizování požadavků a dotazů souvisejících s našimi produkty
- poskytování informací o aktuálních nabídkách
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání
- Čistý trestní rejstřík
- Proklientský přístup
- Komunikativnost, výborný písemný projev
- Práce na PC, outlook a v CRM systému
- Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- Zkušenosti se zákaznickým servisem výhodou
- Zájem o klienta a snaha mu pomoci
- Pracovní doba 9:00 - 17:30
- HPP, možný i částečný úvazek - vhodné i pro MD
- Po dohodě možná i brigáda
Termín nástupu: IHNED (dle dohody)
Lokalita pracoviště: Praha 4 - přímo na metru C, Pankrác - budova CITY EMPIRIA
V případě, že Vás výše uvedená nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na kariera@dluhopisy.cz