Aperta, s.r.o.
Nabízíme poradenství, strategie a tréninky v oblasti rozvoje lidských zdrojů a změn organizačních procesů. Soustředíme se na postupy, které vedou k trvalým a měřitelným výsledkům, za něž ručíme. Poradíme v rozvoji manažerských dovedností, komunikačních dovednostech a dalších soft skills.
Více informací o společnosti naleznete na www.aperta.cz.
Zvažujete pozici asistenta/asistentky v malé vzdělávací společnosti?
Hledáme do našeho týmu asistenta či asistentku.
Jedná se administrativní činnosti spojené s vedením kanceláře a firmy (vyřizování pošty a emailů, skenování, kopírování a archivace dokumentů, nákup materiálu, zajištění chodu kanceláře…), administrativní podpora pro lektory a konzultanty (příprava školicích materiálů, komunikace s klienty, plánování termínů, administrativní podpora při různých konzultačních projektech) a další podpůrné činnosti (včetně obsluhy webových stránek či jiných online platforem). Nejedná se o domlouvání obchodu.
• SŠ vzdělání
• praxe - výhodou (především s ovládáním MS Office)
• uživatelské znalosti PC, velmi dobré zvládání MS Office
• aktivní znalost AJ, úroveň mírně pokročilý
• ŘP sk. B
• dobré komunikační schopnosti a vystupování
• schopnost samostatně zpracovávat dokumenty a analyzovat texty, pracovat s tabulkami
• organizační schopnosti, spolehlivost, preciznost
• proaktivitu v plnění a řízení úkolů
• zaměstnanecký poměr na 0,8 úvazek (8:00 – 14:30 hodin)
• fajn malý kolektiv
• zázemí prosperující firmy a podílení se na rozvoji firmy
• možnost osobního růstu – vzdělávání
Místo práce: Liberec (Lužická ulice)
Termín nástupu: červen 2025 (nebo dle domluvy)
Pokud Vás tato pozice zajímá, pošlete svoje CV a motivační dopis na email: v.ruzickova@aperta.cz