Vedoucí provozního oddělení Olomouc

Plat:
29120 - 37970 Kč
Město:
Olomouc
Okres:
Olomouc
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Co u nás budete dělat:

Zajišťovat provozuschopnost objektů Klíče, údržbu, opravy a využívání dopravních prostředků,

provádět metodickou, organizační, řídící a kontrolní činnost v oblasti bezpečnosti a zdravotní nezávadnosti pracovního a životního prostředí,

- vést tým údržbářů a uklízečů.



Co od Vás požadujeme:

- Minimálně střední odborné vzdělání s maturitou (technické zaměření, např. strojírenství, stavebnictví apod.),

- schopnost vedení týmu, samostatného rozhodování a týmové práce,

- odborné znalosti (zajišťování nákupů, oprav, revizí a servisních prohlídek, provádění vyúčtování, zpracování veřejných zakázek, zpracování fotodokumentace, vedení provozní dokumentace, ...),

- odborné dovednosti (obsluha a práce se stroji, elektrospotřebiči a nářadím, manuální zručnost, ...),

- výborná znalost práce na PC,

- flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, jednání v souladu s etickými normami, partnerský přístup k lidem s postižením, spolehlivost, schopnost řešit zátěžové situace,

- připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,

- administrativní a organizační dovednosti,

- profesionální přístup k práci,

- trestní bezúhonnost,

- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),

- dobrý zdravotní stav.



Výhodou je:

- Praxe v oboru,

- zkušenosti s vedením týmu,

- praktické dovednosti,

- Osvědčení z vyhlášky č. 50/1978 Sb.,

- Osvědčení z vyhlášky č. 91/1993 Sb.



Co Vám nabízíme:

- Zázemí v oboru dobře profilované organizace,

- stabilní zaměstnání s platovým ohodnocením (dle platné legislativy - nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě zařazení do 10. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe + příplatek za vedení 2 200 Kč),

- po zapracování možnost navýšení o osobní příplatek (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),

- pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností jeho prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou,

- služební telefon a notebook,

- možnost pružné pracovní doby,

- 5 týdnů dovolené,

- cenově zvýhodněné stravování,

- příspěvek na produkty spoření na stáří,

- možnost seberealizace a profesního růstu.

V případě zájmu zašlete e-mailem na adresu: personalni@klic-css.cz, nebo poštou či osobně na adresu:

Klíč - centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:

- Strukturovaný životopis,

- prosté kopie dokladů o dosaženém vzdělání,

- souhlas se zpracováním osobních údajů.



Místo výkonu práce: Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc

Výkon práce: jednosměnný pracovní režim, týdenní pracovní doba 40 hodin (7.00 - 15.30)

Nástup: ihned nebo dle dohody

Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, personalni@klic-css.cz, tel.: 778 799 573



Zaměstnanecké výhody:

- 5 týdnů dovolené,

- cenově zvýhodněné stravování,

- příspěvek na produkty spoření na stáří

- možnost pružné pracovní doby a občasné práce z domova.



Požadavky na uchazeče

Práce s PC, Řidičský průkaz

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace
Telefon:
778 799 573
E-mail:
Odpovědná osoba:
Jana Hlaváčová
Reference:
67153202