Pro stabilní rodinnou firmu s přátelskou atmosférou a osobním přístupem hledáme spolehlivou a všestrannou asistentku, která pomůže s administrativou i každodenním chodem kanceláře.
Co bude náplní vaší práce:
* Administrativní podpora vedení firmy (e-maily, telefonáty, objednávky)
* Příprava a evidence dokumentů
* Komunikace s dodavateli, úřady a partnery – i v jednoduché angličtině
* Pomoc s organizací schůzek a pracovních cest
*
Občasné pochůzky a praktická pomoc v kanceláři
* Minimálně středoškolské vzdělání
* Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
* Dobrou znalost práce na počítači (MS Office, e-mail)
* Základní znalost angličtiny – orientace v e-mailech a jednoduché komunikaci
* Příjemné vystupování a ochotu učit se novým věcem
* Přátelské pracovní prostředí v menším kolektivu
*
Možnost částečného úvazku nebo flexibilní pracovní dobu
* Férové jednání a dlouhodobou spolupráci
*
Různorodou a smysluplnou práci
* Nástup možný ihned nebo dle dohody