Hledáme organizovaného a komunikativního člověka, který se postará o naše kolegy ze zahraničí i o praktický chod každodenního provozu.
Pokud zvládáte víc věcí najednou, nezaleknete se telefonátu na ambasádu ani objednání auta do servisu, pak hledáme právě vás.
* Podpora náboru kandidátů (komunikace, dokumenty, koordinace pohovoru a nástupu)
* Zajišťování služebních cest a ubytování pro zaměstnance
* Správa služebních vozů (objednávky servisů, řešení pojistných událostí)
* Péče o byty a ubytovnu (řešení požadavků ubytovaných, opravy, pojištění)
* Objednávání obědů pro zaměstnance, občerstvení pro návštěvy a další provozní drobnosti
* Úzká spolupráce s HR týmem, facility oddělením i externími partnery
* Samostatnost, organizační schopnosti a schopnost rychle reagovat
* Schopnost komunikovat v angličtině
* Řidičský průkaz sk. B (občas bude potřeba něco zařídit osobně)
* Základní orientace v administrativě a chuť se učit nové věci
* Zdravý selský rozum, empatie a dobrá nálada
* Práci, která rozhodně není stereotypní
* Možnost aktivně ovlivňovat chod celé řady důležitých procesů
* Podporu zkušeného kolegy, který vás nenechá ve štychu
* Zázemí stabilní společnosti, která si váží každého člena týmu
Máte zkušenosti z administrativy, hotelnictví, HR nebo prostě jen talent na to, aby věci fungovaly? Ozvěte se nám!