Administrativní pracovník e-shop optimia Ostrava (20 hodin týdně) - OZP Ostrava

Plat:
125 Kč
Vhodné pro:
OZP
Město:
Ostrava
Okres:
Ostrava
Počet míst:
2
Hodin týdně:
20
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

VYHRAZENO pro OZP. První kontakt TELEFONICKY v době 8:00-15:00 hodin, E-MAILEM (životopis v PDF). Tel.: 736 646 532, e-mail: nabor@optimia.cz

Náplň práce: Práce na počítači - PC - MS Ofiice -Word, Excel, Outlook, Shoptet, QML. Přijímání objednávek. Vyřizování objednávek a reklamací v systému. Objednávání zboží u dodavatele. Písemná, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníkem a dodavatelem.



Pracovní doba: V rozmezí 8-16 hodin

Jde o 2 místa na 20 hodin týdně. Další úprava úvazku je možná. Prosíme o zaslání životopisu e-mailem v PDF s popisem pracovních zkušeností na pracovní pozici v administrativě, kde alespoň 1 rok i v souhrnu za předešlých 5 let s aktivní činností s MS Office - Excel, Word, Outlook je podmínkou. Odměňování je dle standardu pracovní pozice se základem 125 Kč/hod s možností navýšení podle výkonu. Nástup je možný ihned.



Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, možnost osobního ohodnocení















Požadavky na uchazeče

Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
OPTIMIA sociální podnik s.r.o.
Telefon:
736 646 532
E-mail:
Odpovědná osoba:
Libor Kusněř
Reference:
67055612