Pro našeho klienta, hledáme člověka, který bude řídit obchodní aktivity (nákup i prodej) v menší rodinné firmě v Ostravě. Pokud již máte zkušenosti s B2B obchodem a máte potenciál řídit celý obchodní proces, čtěte dál:
co vás čeká:
* každodenní řízení obchodních aktivit
* udržování a rozvoj dodavatelů i odběratelů
* řízení a zvyšování efektivity obchodu
* spolupráce s provozem, logistikou i vedením
co vám nabídneme:
* stabilní práce a motivující odměna
* osobní automobil i pro soukromé účely
* smysluplná práce
* příspěvky na stravování a penzijní připojištění
* mobilní telefon
co od vás očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe v obchodu B2B
* samostatnost a proaktivita
* orientace na cíl
* angličtina na komunikativní úrovni
jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Máte doplňující otázky? Neváhejte mě kontaktovat.
Petra Herman
705 837 200
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.