Úředníci odboru finančního - úředníci oddělení místních poplatků odboru finančního Cheb

Plat:
25000 - 35000 Kč
Město:
Cheb
Okres:
Cheb
Počet míst:
1
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru finančního.



Druh práce: úředník/úřednice oddělení místních poplatků odboru finančního

Platová třída: 9

Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb

Termín nástupu: 1. června 2024 nebo dohodou

Pracovní poměr na dobu neurčitou

Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).



Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR

- dosažení věku 18 let

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

- znalost jednacího jazyka.



Minimální požadavky úřadu:

- ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

- rámcová znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn

- znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn

- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní řízení), ve znění pozdějších změn

- do 6 měsíců od data nástupu do funkce povinnost podat přihlášku ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti

- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).



Výhodou:

- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě

- znalost informačního systému GINIS.



Výčet požadovaných dokladů:

- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)

- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech

- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.



Nabízíme:

- pět týdnů dovolené

- pružná pracovní doba

- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno)

- odborné vedení v adaptačním procesu.



Lhůta pro podání přihlášek: do 21. května 2024 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.



Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.



Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Marie Bílkové, tel. 354 400 154, e-mail: bilkova@cheb.cz nebo u vedoucí oddělení místních poplatků Bc. Hany Richtrové, tel. 354 440 153, e-mail: richtrova@cheb.cz.



Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.



Výběrové řízení proběhne dne 22. května 2024 v 9:00 hod. v budově Městského úřadu náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, Cheb, zasedací místnost č. 5, v přízemí vedle recepce.

Požadavky na uchazeče

Práce s PC, Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Město Cheb
Telefon:
354440154
E-mail:
Odpovědná osoba:
Marie Bílková
Reference:
67049582