Náplň práce:
Administrativně-organizační podpora obchodního a nákupního oddělení; Příprava reportů a komplexní zpracování prodejní a nákupní statistiky; Zpracování celních dokumentu při dovozu a vývozu zboží; Evidence požadavků pro nákup provozního a marketingového materiálu; Úzká a aktivní komunikace s oddělením nákupu, prodeje, kontroly a logistiky; Zpracování požadavků od vedoucího útvaru; Spolupráce se zákaznickým oddělením při zpracování prodejních objednávek a nabídek
Požadujeme:
SŠ vzdělání s maturitou; Samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a flexibilitu; Nadprůměrné komunikativní dovednosti v českém jazyce (angličtina výhodou); Příjemné vystupování; Znalost práce na počítači: nadprůměrnou znalost kancelářského balíku office (Word, Excel, Powerpoint) a rychlé psaní na klávesnici; ŘP skupiny B
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: prace@wintech.cz