Asistent/ka zákaznického centra v Hradci Králové

Region: Královéhradecký

Na této stránce naleznete nabídku práce na pozici Asistent/ka zákaznického centra v Hradci Králové. Jestliže hledáte volnou pracovní pozici v podobném oboru nebo hledáte nabídku volná místa ve městě Hradec Králové můžete pokračovat hledáním brigády nebo práce v této kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky brigád a volných míst.

Datum: 26.10.2016   Značka: 5-12-210561/DP   ID: 1135650

Pracovní pozice zahrnuje následující pracovní náplň


Rádi komunikujete, nasloucháte a pomáháte lidem?
Práce s PC Vám není cizí a máte touhu nastartovat svoji profesní kariéru?

Tak čtěte dál.

Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost působící v oblasti telekomunikací, hledáme komunikativní lidi na pozici:ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Skvělá příležitost i pro ABSOLVENTY bez praxe!!!

Samotnou náplní práce je:
- vyřizování zákaznických dotazů a stížností po telefonu či prostřednictvím e-mailu (pasivní telemarketing)
- poskytování přesných informací týkajících se nabízených produktů a služeb zákazníkům
- prodej služeb společnosti zákazníkům

Požadujeme


Hledámě pozitivně naladěné pracovníky s:
- min SŠ vzděláním
- velmi dobrými komunikačními dovednostmi
- znalostí práce na PC
- spolehlivostí a ochotou učit se novým věcem
- ochotou pracovat ve směnném provozu PO - NE
(jednou za 14 dní práce o víkendu, směny se pohybují v rozmezí od 8:00 do 21:00)

Nabízíme


Benefity:
Co Vám můžeme nabídnout:
- atraktivní finanční ohodnocení:
fixní mzda + bonusy na základě výkonu (průměrná mzda 23.000Kč/měs.)
- stravenky 105 Kč/den
- příspěvek na kulturu, sport, volný čas 833 Kč
- zaměstnanecký tarif na neomezené volání a telefon
- 5 týdnů dovolené
- osobní rozvoj, možnost kariérního a finančního růstu
- práci v mladém kolektivu
- pracoviště: Hradec Králové

V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis v českém na email zaslat email s uvedením referenčního čísla pozice.

Pokud jste již u nás absolvoval(a) vstupní pohovor, kontaktujte prosím přímo svého konzultanta (ideálně emailem).

ilem).


Přečtěte si prosím pozorně následující text a uvádějte jej vždy společně s Vaším mailem/dopisem, jinak nebudeme moci pracovat s Vašimi zaslanými údaji.
Souhlasím, aby společnost Grafton Recruitment s.r.o., sídlem Na Poříčí 3a, Praha 1, (dále jen společnost), zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám, jejichž totožnost je mi společnost povinna sdělit) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. Potvrzuji, že jsem obeznámen se svými právy v souvislosti s přístupem k informacím a jejich ochraně podle §12 a §21 zákona č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro plné znění klikněte na http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=4&submenu=5&loc=20.
Plat: Plat: 18000 - 27000 CZK/m
Město: Hradec Králové
nabídka brigád a volných míst Odpovědět

Doporučte pracovní pozici Asistent/ka zákaznického centra v Hradci Králové


Přeposlat nabídku na email vytisknout nabídku

Kontakt


Název společnosti Grafton Recruitment Hradec Kralové
UliceWonkova 385
Město500 02 Hradec Kralové
Jméno pracovníkaTereza Bisová
Telefon+ 420 495 213 748

Zařazeno v oborech:

Telekomunikace

Zobrazit / skrýt navigaci