HR administrator with languages - 3833 Praha

Region: Praha

Na této stránce naleznete nabídku práce na pozici HR administrator with languages - 3833. Jestliže hledáte volnou pracovní pozici v podobném oboru nebo hledáte nabídku volná místa ve městě Praha můžete pokračovat hledáním brigády nebo práce v této kategorii nebo si vybrat z aktuální nabídky brigád a volných míst.

Datum: 15.1.2017   Značka: 3833   ID: 1065625

Pracovní pozice zahrnuje následující pracovní náplň


Požadujeme


Pro našeho velkého klienta, mezinárodní farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

"HR administrátor s němčinou/francouzštinou/španělštinou/italštinou"

Hlavní náplní práce je komplexní péče o interní HR systém. Vhodný kandidát bude první kontaktní osobou pro zaměstnance společnosti v rámci EMEA regionu a bude řešit záležitosti a dotazy ohledně nových pracovních kontraktů, ukončování smluv, hlídání docházky, řešení benefitů, a veškerou administrativu související s dalšími HR oblastmi (pracovní povýšení, informace ohledně pracovních programů klienta, podpora mzdového oddělení atd.)

Požadujeme:

- ukončenou SŠ/VŠ
- 1-3 roky zkušeností z administrativy nebo ze zákaznického servisu
- velmi dobrou znalost hlavního jazyka (C1)
- znalost angličtinu min. B2 (firemní jazyk)
- dobré komunikační schopnosti, orientaci na zákazníka
- multitasking, dynamičnost, spolehlivost
- nástup IHNED, popřípadě dle domluvy !!!


Nabízíme:

- samostatnou, zodpovědnou pozici v prostředí stabilní, nadnárodní společnosti
- denní využití cizích jazyků
- možnost profesního rozvoje i dalšího kariérního růstu
- motivující platové ohodnocení dle zkušeností
- atraktivní balíček benefitů - dovolená navíc, 5 sick days, stravenky, připojištění, kafeteria
- nástup ideálně ihned

V případě zájmu prosím pošlete Vaše CV v českém/slovenském a anglickém jazyce.

Do you speak fluent german and do you have experience from customer service or HR administration? Great! We might be looking for you!


Our client, international pharmaceutical company, is looking for suitable candidates for the role of „HR administrator with german“


The main activity will be taking complex care of internal HR system. You will be the first point of contact for all the employees of the company within EMEA region and you will be dealing with requests regarding new employment contracts, expiring contracts, keeping tracks of attendance, benefit portfolio and also all the administration connected to these processes (e.g. promotion, company´s policy issues, support of payroll department etc.)

Our client requires:

- 1-3 years of experience in similar field (customer support, HR admin)
- very good knowledge of german language (C1 level) and english (B2)
- great communication skills and problem solving attitude
- customer-service mind
- ability to multitask, dynamics, reliability
- immediate start possible


Our client offer:

- Independent, responsible role in stable, international environment
- Daily usage of foreign languages
- Professional and career growth
- Wide range of benefits : extra vacation, 5 sickdays, meal vouchers, cafeteria system
- Immediate start possible
Město: Praha
nabídka brigád a volných míst Odpovědět

Doporučte pracovní pozici HR administrator with languages - 3833 Praha


Přeposlat nabídku na email vytisknout nabídku

Kontakt


Název společnosti JOBSTART s.r.o.
UliceVodičkova 17
Město110 00 Praha 1
Jméno pracovníkaVeronika Hapáková
Telefon605 588 885
Mobil725 843 774

Zařazeno v oborech:

Personalistika a lidské zdroje

Zobrazit / skrýt navigaci